Od początku roku dość intensywnie pod względem warsztatowym
ruszył program „Wars i Sawa”. Klasy drugie odbyły szereg spotkań związanych ze
stylami uczenia się i typami inteligencji. W luźnej atmosferze zastanawialiśmy
się, w jaki sposób możemy wykorzystać wiedzę o naszych preferencjach
sensorycznych w szkole i poza nią. Było to przygotowanie do rozmowy o naszych
mocnych stronach – w bieżącym miesiącu zarówno klasy drugie, jak i trzecie
dostarczą sobie trochę przyjemności (w języku psychologii „dadzą sobie trochę
głasków”🙂),
czyli będą chwaliły się swoimi zaletami, podkreślały mocne strony i
zastanawiały się, co z tych cech wykorzystają w życiu. Dla klas trzecich będzie
to szczególnie istotne, bo temat zostanie „pociągnięty” przez doradcę
zawodowego. W końcu przed nimi ważne wybory.
ruszył program „Wars i Sawa”. Klasy drugie odbyły szereg spotkań związanych ze
stylami uczenia się i typami inteligencji. W luźnej atmosferze zastanawialiśmy
się, w jaki sposób możemy wykorzystać wiedzę o naszych preferencjach
sensorycznych w szkole i poza nią. Było to przygotowanie do rozmowy o naszych
mocnych stronach – w bieżącym miesiącu zarówno klasy drugie, jak i trzecie
dostarczą sobie trochę przyjemności (w języku psychologii „dadzą sobie trochę
głasków”🙂),
czyli będą chwaliły się swoimi zaletami, podkreślały mocne strony i
zastanawiały się, co z tych cech wykorzystają w życiu. Dla klas trzecich będzie
to szczególnie istotne, bo temat zostanie „pociągnięty” przez doradcę
zawodowego. W końcu przed nimi ważne wybory.
Poza tym – jak co roku do „Warsowego młyna” wrzucimy
pierwszaki – przejdą oni dokładną diagnozę stylów uczenia się i typów
inteligencji, zbierzemy informacje o ich pasjach i sukcesach, a osoby wybitnie
uzdolnione zostaną wytypowane do dalszych badań w poradni
psychologiczno-pedagogicznej. Nauczyciele z utęsknieniem czekają na wyniki
diagnoz, by wiedzieć, jak profesjonalnie pomóc wszystkim pierwszakom w nauce.
pierwszaki – przejdą oni dokładną diagnozę stylów uczenia się i typów
inteligencji, zbierzemy informacje o ich pasjach i sukcesach, a osoby wybitnie
uzdolnione zostaną wytypowane do dalszych badań w poradni
psychologiczno-pedagogicznej. Nauczyciele z utęsknieniem czekają na wyniki
diagnoz, by wiedzieć, jak profesjonalnie pomóc wszystkim pierwszakom w nauce.
Do zobaczenia na „Warsowych” ścieżkach🙂
