Przypominamy wszystkim, że do końca listopada został przedłużony termin zadania artystycznego w “Grze o wiedzę”.
Czym jest nasza zabawa? Co miesiąc pojawi się zadanie z innej dziedziny wiedzy, gramy zarówno zespołowo, jak i indywidualnie! Zasady są naprawdę proste, a zadania naprawdę ciekawe; o nagrodach nie wspominamy:)))
Regulamin gry o wiedzę
1. Dla kogo?
Dla wszystkich uczniów gimnazjum i liceum!
2. Co?
Zadania indywidualne i klasowe.
Zadania indywidualne rozwiązujemy samodzielnie.
Zadania klasowe wykonujemy całą klasą. Aby zadanie klasowe zostało
zaliczone, musi w nim uczestniczyć minimum 80% uczniów danej klasy.
zaliczone, musi w nim uczestniczyć minimum 80% uczniów danej klasy.
3. Kiedy?
Publikacja zadań nastąpi raz w miesiącu. Termin oddawania prac zostanie
ustalony przez nauczyciela, który jest autorem zadania.
ustalony przez nauczyciela, który jest autorem zadania.
4. Jak?
Forma prezentacji rozwiązań ustalana jest przez nauczyciela lub nauczycieli
przygotowujących zadania i podana na tablicy gry.
przygotowujących zadania i podana na tablicy gry.
5. Kto punktuje?
Zadania indywidualne ocenia nauczyciel, który przygotował zadanie. Zadania
grupowe ocenia komisja w składzie: autor/jeden z autorów zadań i pani dyrektor.
grupowe ocenia komisja w składzie: autor/jeden z autorów zadań i pani dyrektor.
Aktualna punktacja znajduje się na tablicy gry.
6. O co gramy?
· – w konkursach indywidualnych – zwycięzcy wyłonieni zostaną w czerwcu
na podstawie liczby zgromadzonych punktów; dodatkowo zwycięzcy z danego
miesiąca wybierają nagrodę z puli nagród dodatkowych,
na podstawie liczby zgromadzonych punktów; dodatkowo zwycięzcy z danego
miesiąca wybierają nagrodę z puli nagród dodatkowych,
· – w konkursach klasowych – zwycięzcy wyłonieni zostaną w czerwcu na
podstawie liczby zgromadzonych punktów; dodatkowo zwycięska klasa z danego
miesiąca wybiera nagrodę z puli nagród dodatkowych,
podstawie liczby zgromadzonych punktów; dodatkowo zwycięska klasa z danego
miesiąca wybiera nagrodę z puli nagród dodatkowych,
·
– wszyscy – o specjalne nagrody za
wyjątkowe osiągnięcia.
– wszyscy – o specjalne nagrody za
wyjątkowe osiągnięcia.
Interesują Was też pewnie nagrody; oto propozycje:
Nagrody indywidualne (do wyboru za każde poprawnie
wykonane zadanie)
wykonane zadanie)
1.
Nieprzygotowanie
do odpowiedzi ustnej
Nieprzygotowanie
do odpowiedzi ustnej
2.
Ocena
wyżej ze sprawdzianu z danego przedmiotu
Ocena
wyżej ze sprawdzianu z danego przedmiotu
3.
Możliwość
nie zadania pracy domowej danej osobie (decyduje nauczyciel)
Możliwość
nie zadania pracy domowej danej osobie (decyduje nauczyciel)
4.
Możliwość
nie oddania pracy domowej (decyduje uczeń)
Możliwość
nie oddania pracy domowej (decyduje uczeń)
5.
Pozytywna
opinia dla rodzica (w postaci maila lub telefonu, pochwalenia na zebraniu itp.)
Pozytywna
opinia dla rodzica (w postaci maila lub telefonu, pochwalenia na zebraniu itp.)
6.
Wcześniejsze
wyjście z klasy podczas przerwy obiadowej (żeby nie stać w kolejce)
Wcześniejsze
wyjście z klasy podczas przerwy obiadowej (żeby nie stać w kolejce)
7.
Możliwość
zaprezentowania swojego hobby klasie
Możliwość
zaprezentowania swojego hobby klasie
8.
Możliwość
siedzenia na krześle nauczycielskim (niekoniecznie za biurkiem)
Możliwość
siedzenia na krześle nauczycielskim (niekoniecznie za biurkiem)
9.
Możliwość
wykonywania zadania ze słuchawkami w uszach
Możliwość
wykonywania zadania ze słuchawkami w uszach
10.Dodatkowe punkty/procenty na sprawdzianie (do ustalenia
indywidualnie z nauczycielem)
indywidualnie z nauczycielem)
11.Na klasówce: Telefon do przyjaciela (możesz spytać dowolną
osobę o podpowiedź), 50/50, koło ratunkowe (podpowiada nauczyciel)
osobę o podpowiedź), 50/50, koło ratunkowe (podpowiada nauczyciel)
12.Możliwość wykasowania najgorszej oceny z danego przedmiotu
13.Możliwość dodatkowej poprawy testu/zadania domowego itp.
14.Możliwość oddania pracy domowej później niż inni (np. jeden
dzień)
dzień)
15.Poprowadzenie lekcji
16.Przyjście do szkoły w butach/noszenie czapki w klasie
17.Pochwała na forum klasy
18.Pochwała indywidualna
19.Przez pierwsze 5 minut lekcji możesz poczytać ulubioną
książkę
książkę
Nagrody dla klas (do wyboru dla zwycięskiej
klasy w danym miesiącu)
klasy w danym miesiącu)
1.
Oglądanie
filmu na lekcji
Oglądanie
filmu na lekcji
2.
Dodatkowa
lekcja wychowawcza
Dodatkowa
lekcja wychowawcza
3.
Ostatnie
15 minut lekcji wolne
Ostatnie
15 minut lekcji wolne
4.
Możliwość
zamówienia pizzy/dzień z jedzeniem
Możliwość
zamówienia pizzy/dzień z jedzeniem
5.
Zbiorowe
nieprzygotowanie
Zbiorowe
nieprzygotowanie
6.
Możliwość
słuchania muzyki w czasie wykonywania zadań
Możliwość
słuchania muzyki w czasie wykonywania zadań
7.
Lekcja
na dworze
Lekcja
na dworze
8.
Możliwość
przełożenia sprawdzianu
Możliwość
przełożenia sprawdzianu
9.
Możliwość
wyboru tematu lekcji
Możliwość
wyboru tematu lekcji
No i najważniejsze – zadania w tym miesiącu:
INDYWIDUALNE:
ZESPOŁOWE:
Nagrać teledysk do
piosenki Another brick in the wall (part
II) zespołu Pink Floyd.
piosenki Another brick in the wall (part
II) zespołu Pink Floyd.
Wymagania:
· każda klasa, która chce wziąć udział
w zabawie, nagrywa teledysk według własnego pomysłu
w zabawie, nagrywa teledysk według własnego pomysłu
· w tworzeniu teledysku musi wziąć
udział minimum 80% uczniów danej
klasy
udział minimum 80% uczniów danej
klasy
· teledysk powinien trwać nie dłużej niż 3 minuty
· razem z teledyskiem należy dostarczyć
„listę płac” – informację, kto pracował przy teledysku i w jakim charakterze
(aktor, scenarzysta, charakteryzator, autor kostiumów itp., reżyser itp.)
„listę płac” – informację, kto pracował przy teledysku i w jakim charakterze
(aktor, scenarzysta, charakteryzator, autor kostiumów itp., reżyser itp.)
· teledysk dostarczamy na pendrive do
p. Agaty Żbikowskiej.
p. Agaty Żbikowskiej.
ZACHĘCAMY DO UDZIAŁU!
You must log in to post a comment.